7 Cara untuk Friendzone seorang Guy

Baiklah, jadi awak tahu lelaki ini dan dia seorang lelaki yang BENAR-BENAR-tapi dia bukan hanya jenis anda. Dia membuat kawan yang hebat, tetapi anda tidak mahu mengambilnya lagi. Malangnya, dia membayangkan bahawa dia mungkin mahu sesuatu yang lebih daripada persahabatan. Apa yang dilakukan oleh seorang gadis? Anda tidak mahu memecahkan hatinya dan dikenali sebagai gadis jahat yang memimpin orang, tetapi anda juga tidak mahu memaksa diri anda menjadi hubungan yang anda tidak mahu. Nah, inilah 7 cara untuk friendzone seorang lelaki - semua cara yang baik dan mudah yang tidak akan menyakitkan sesiapa pun (terlalu teruk).

4040580298_b482af319b_z

  1. Jangan Pimpin Dia

Ia mungkin kelihatan jelas, tetapi TIDAK MEMUASKAN MEREKA. Kita semua suka mendapat perhatian dari jantina yang bertentangan, tetapi jika anda memikul tabiatnya yang tenang atau bahkan bermain sedikit, anda hanya mengarahkannya ke atas dan itu akan menimbulkan rasa marah kepadanya dalam jangka panjang (boleh ' t menyalahkannya). Jangan main-main dengannya, dan apabila dia bermain-main dengan anda, janganlah mengambilnya. Tukar subjek!

  1. Bercakap Mengenai Lelaki Lain

Jika anda benar-benar suka seorang lelaki, anda tidak akan bercakap tentang lelaki lain kepadanya - semua orang tahu bahawa, ia seperti peraturan atau sesuatu. Bahawa dikatakan, bercakap tentang lelaki dengan lelaki ini yang anda anggap sebagai seorang kawan. Biarkan dia tahu lelaki mana yang anda berminat atau apa yang lelaki di sekeliling anda berfikir yang baik. Ini akan menunjukkan kepadanya bahawa anda secara aktif mencari hubungan dengan SELESAI ELSE selain daripada dia, dan tidak keberatan dia mengetahui bahawa anda sedang memeriksa orang lain manakala anda berdua bersama.

  1. Jangan Pergi pada Peristiwa 'Seperti-Tarikh' Sebenar

Sudah tentu anda berdua adalah kawan supaya anda akan bersuara, tetapi menjauhkan diri dari apa-apa yang sedikit untuk 'tarikh seperti', seperti makan malam mewah dengan hanya anda berdua. Sekiranya ia sesuatu yang kasual atau sesuatu di mana terdapat beberapa kawan kawan bersama anda, tentu saja baiklah dan pergi bersenang-senang! (Tidak boleh berdiri di sebelahnya sepanjang masa-dia mungkin akan mendapat idea yang salah bahawa anda adalah, sebenarnya, tarikhnya untuk acara itu!)

3ecb0bf8b9a214b564e4c07dfa7e77b5

  1. Biarlah Dia Lihat 'Kualiti Buruk'

Saya tahu, anda tidak mahu mengakuinya - tetapi anda mempunyai kualiti yang tidak baik. Kita semua buat! Kawan anda harus melihat sifat buruk ini. Maksud saya, anda berdua adalah sahabat, jadi anda tidak perlu teragak-agak untuk memegang apa-apa seperti anda akan berinteraksi dengan seorang lelaki yang anda sangat berminat. Kawan tidak menghakimi, jadi teruskan dan menjadi satu seratus peratus sebenar dengannya. Semua perkara yang positif dan semua perkara negatif - tidak ada batas, hanya menjadi anda.

  1. Jangan Pergi ke Atas Komunikasi

Kawan akan menghantar mesej teks satu sama lain, itu jelas. Tetapi anda tidak perlu teks lelaki ini sepanjang hari setiap hari-dia mungkin mendapat idea yang salah! Jangan pergi ke laut dalam komunikasi. Komunikasi antara anda berdua harus bersahabat dan kasual dengan sama sekali tidak menggoda dan tidak bercakap di telefon sehingga jam 5 pagi.

7841d12801a93d7bdd7dfc9859a79e83

  1. Ingatkan Dia Berapa Banyak Kesannya Kepada Kamu

Secara berterusan, ingatkan orang ini betapa pentingnya kata-kata FRIENDSHIP kepada anda. Jika anda terus mengulangi pernyataan mudah ini, akhirnya dia akan mendapat petunjuk yang anda tidak mahu mengambil hubungan itu lagi. Anda juga harus membiarkan dia tahu bahawa dia adalah seorang kawan yang hebat dan anda bernasib baik untuk mempunyai seorang kawan seperti dia. (Dan itu benar-benar sejauh apa-apa pujian harus pergi!)

  1. Beritahu Dia Anda Tidak Berminat (Mohon)
1

Jadi jika anda telah mencuba segala-galanya dan dia MASIH tidak mendapat petunjuk, anda mungkin perlu tumpul dengannya dan memaklumkan kepadanya bahawa anda tidak berminat. Kini, jangan terlalu kasar mengenainya - biarkan dia mudah! Anda mungkin masih mahu meneruskan persahabatan (kecuali jika ia menjadi janggal, tetapi sekurang-kurangnya dia akan tahu kebenaran!) Jadi pastikan anda baik dan baik hati itu sehingga hatinya tidak sepenuhnya patah. Hanya beritahu dia anda tidak fikir anda berdua serasi atau anda berminat dengan orang lain.

Pernahkah anda mempunyai friendzone seorang lelaki? Bagaimana awak melakukannya?

1
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

4 + 3 =

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:


map